close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

משחק ילדים: עוגות שאפשר להכין עם הילדים

מערכת שורשח סיוון, תשפג28/05/2023

אפייה זו אחת הפעילויות המשמחות ביותר עבור ילדינו ומתאימות בול לזמן איכות מגבש ומשותף. עם זאת, חשוב לשים לב שלא כל פעילות בישול או אפייה מתאימה לקטנטנים שלנו

תגיות:
צילום: unsplash

אפייה היא אחת הפעילויות המשמחות ביותר עבור ילדינו ומתאימות בול לזמן איכות מגבש ומשותף. עם זאת, חשוב לשים לב שלא כל פעילות בישול או אפייה מתאימה לקטנטנים שלנו וכדאי להתאים את הפעילות לרמתם כדי שיוכלו להשתתף באופן מלא וכמובן ליהנות מהקינוחים הנפלאים מעשה ידיהם. לפניכם חמישה מתכונים שמתאימים בול לאחר צוהריים ביתי עם הילדים.

עוגות בחושות
עוגות בחושות הן עוגות פשוטות שלא דורשות זמן רב וניתנות להכנה עם מספר חומרי גלם פשוטים וללא ציוד ייחודי נדרש. בדיוק בזכות כל אלו, הן יכולות להתאים בול לפעילות עם ילדים. עוגות בחושות

צילום: unsplash
ניתנות להכנה משותפת באופן מלא ואפשר לחלק יחד את המשימות אפילו בין מספר ילדים, כאשר כל תהליך ההכנה דורש קערה אחת בלבד. יתרון נוסף בפעילות המוצעת זו האופציה לבחור בין מגוון טעמים וסגנונות שונים. פעם אחת אפשר להכין עוגת שוקולד, עוגת חמאהאו עוגת ווניל, ובצוהריים אחר להכין עוגה פירותית בטעמי תפוז, תפוחים או בננה. את כל שלבי הפעילות יכולים לבצע הילדים בעצמם, כמובן מלבד השלב הדורש הכנסה והוצאה מהתנור, שבו יזדקקו הקטנטנים שלנו לעזרה לטובת שמירה על הבטיחות.

עוגת כדורי שוקולד
כדורי שוקולד הם ללא ספק אחד הקינוחים החביבים ביותר על ילדים. מדובר בפעילות מושלמת מכיוון והיא מאפשרת הוצאת אנרגיות בשלב מעיכת הביסקוויטים וניתן אפילו לעשות זאת בקפיצה על שקית שקשורה היטב. בשלב זה הילדים ייהנו מאד. גם השלבים הנוספים בהכנה מתאימים לילדים וכוללים שימוש במגוון מרכיבים, ללא טכניקות מסובכות. את שלב כדרור הכדורים יכול כל ילד לעשות בעצמו ובכך להרגיש תחושת הצלחה וליהנות מקינוח מעשה ידיו. ניתן לשדרג את כדורי השוקולד הקלסיים ולעשות זאת באמצעות מתכון לעוגת שוקולדהמבוסס על כדורי שוקולד. אם תבחרו במתכון זה תוכלו להכין יחד את הכדורים ולהנדס אותם לעוגה בצורות שונות, זו הזדמנות נוספת להפגין יצירתיות ולחזק את ילדיכם על כך.

עוגת ביסקוויטים
קינוח חביב נוסף שילדיכם ישתגעו ממנו ויכול להיות הזדמנות לפעילות משותפת זה עוגת ביסקוויטים. מדובר בקינוח שניתן להכין באמצעות מספר צעדים פשוטים ולכן מתאים להכנה עם קטנטנים. הקינוח דורש שימוש במיקסר וזו הזדמנות ללמד את ילדיכם עוד על עבודה במטבח ושמירה על בטיחות. את שלב הרכבת העוגה יכולים הילדים לעשות לבד וליהנות ממראה הקינוח שהכינו בכוחות עצמם. החיסרון היחיד בפעילות זו הוא זמן ההמתנה הנדרש עד שהעוגה מתקררת, אך זה יכול להיות שיעור נפלא בערך הסבלנות עבורכם ועבור הקטנטנים. אם תרצו להשקיע בפעילות ניתן לצפות את העוגה בגנאש שוקולד שהכנתם יחד בשימוש בשוקולד מומס עם שמנת מתוקה.

גלידה בהכנה ביתית
זו אחת ההצעות לפעילות מושלמת עם ילדים בחודשי הקיץ, גלידה בהכנה ביתית זה אחד הקינוחים הטעימים ביותר, כזה שגם אתם וגם ילדיכם לא תוכלו להפסיק לזלול ממנו. ניתן להכין את המקפא הביתי באמצעות שלל דרכים וביניהן גם שימוש במכונת גלידה. אם יש ברשותכם מכונת גלידה אין ספק שמדובר בפעילות מושקעת במיוחד שכנראה שילדיכם יבקשו מכם לחזור עליה שוב ושוב ותוכלו להתנסות בהכנת גלידה במגוון טעמים. אם אין ברשותכם מכונת גלידה, זה עדיין ממש אפשרי וניתן להכין באמצעות שימוש בשמנת, חלב מרוכז או קרם קוקוס מקפאים ביתיים מרהיבים וטעימים במיוחד. ניתן להכין שילובים המבוססים על שמנת וכוללים בננות, שוקולד צ'יפס, אגוזים מסוכרים ועוד. ניתן כמובן גם להכין גלידות בטעמי פירות עם שימוש בפירות חתוכים, גלידות בטעמי שוקולד, תות ועוד. דרך נהדרת לשדרוג הפעילות היא רכישת גביעי גלידה וקישוטים נוספים כמו סירופ וסוכריות צבעוניות כדי לתת אווירה של גלידרייה ביתית מושקעת במיוחד שתצנן אתכם בימי הקיץ החמים.

עוגיות בכל הצורות
הכנת בצק עוגיות עם הילדים זו משימה שאינה מסובכת כלל. זה יכול להיות בצק קלסי של עוגיות חמאה שימלאו את הבית בריח משכר, או בצק של עוגיות שוקולד צ'יפס שאהוב במיוחד על ילדים. ניתן אפילו לשדרג את הבצק המוכר בשימוש בסוכריות צבעוניות דוגמת עדשים במקום בשבבי השוקולד המוכרים. דרך נפלאה להפוך את הכנת העוגיות לפעילות מקורית, שתסייע לילדיכם בהפגנת יצירתיות ועבודה על דיוק היא באמצעות שימוש בתבניות של צורות לעוגיות. לכל עוגייה תהיה את הצורה הייחודית לה וזו הזדמנות נהדרת לחזק את ילדיכם על היכולות שהם מפגינים במהלך הפעילות וליהנות מזמן איכות מגבש וטעים במיוחד.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה